20 dagar kvar...

...till Alanya!

Godmorgon!
En härlig Söndag, eller vad säger ni? Och hoppas ni haft en bra helg!

Jag har haft en kanonbra helg. I Fredags var det ju lugnt med nyttig mat som ni såg.

Igår var jag, Love och Wickis på Drag Race i Lindesberg, sjukt kul! Det var första ggn jag såg ett Dragrace faktiskt. Många fina (och fula) bilar var det!

Senare på kvällen hade jag och Helena filmkväll... Eller filmnatt, jag kom hem 3 precis, lite sådär lagom trött :) undra om Kadir tyckte det var lika trevligt att jag ringde honom som jag tycker när han ringer mig mitt i nätterna. Visserligen var kl.4 då men ändå ;)

Nu ska jag pallra mig ur sängen, och försöka fixa till bilderna samt någon video från racet igår så ni får de :) motorsport ligger mig ju väldigt varmt om hjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0