Dagens uppdrag...

Godmorgon!

Idag kommer äntligen uppdateringen igång igen. Jag lovar att berätta allt jag har gjort under påsken :)
Nu håller jag på och fixar mig iordning för en dubbeldejt med Lina och Linda, 2 underbara tjejer från Arboga som jag tyvärr har tappat kontakten med lite under det senaste året, eller mer än så. Det är mer än ett år sen vi träffades pga flytten och allt som jag gick igenom  där en vända.

Vi ska ses på Marieberg så kanske blir lite shopping med? Man vet aldrig... :)


Har saknat er massor!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Rösta på min bild!



https://apps.facebook.com/offerpop/Contest.psp?c=76521&u=19412&a=254553244581393&p=387783792941&v=Entry&id=281723&rest=1



Det skulle göra mig jätte glad! Du kan nu även dela det på din blogg och få länkning på min blogg. Kika in så berättar jag mer!

2012-04-10 @ 18:00:00
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: linda

Tack för idag :) mycket trevligt hoppas vi snart kan planera in en kväll snart oxå :) kan du skicka din mail adress så jag kan skicka över lite nostalgi bilder :) det kan ju inte vara så svårt att skicka över en mapp med bilder VIA msn eller???? Ohh du på torsdag kl 10 ska jag till frissan, nu är det bokat hehe nu ska det bli ljusare :) kram på re

2012-04-10 @ 19:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0