NEJ TILL CIRKUS!

Den 12:e och 16:e kommer den kända Cirkus Wiktoria till Nora och Örebro.

Det avgör saken - jag låser in mig. Skulle aldrig falla mig in att gå på en cirkus - för där finns clowner and I dont do clowns. Det är djävulens påhitt och det enda som skrämmer mig nästan mer är clowner är spindlar och fåglar.

Men även om jag inte skulle avsky clowner så skulle jag inte gå! Ska mina pengar sponsra ett jävla cirkusfolk som förstör så underbara och fina djur?

Jag tycker helt ärligt synd om djuren, såg en video "behind the scenes" där djurarbetarna riktigt SLOG djuren tills de gjorde rätt. (not: det var inte C.Wiktoria det gällde, men de är säkert inget undantag).

Så nu vet ni - 12:e och 16:e låser jag in mig och öppnar inte dörren för någon.


Kommentarer
Postat av: • міє - swag, street & musik •

Vill du ha 15% rabatt på skitsnygga smycken? Vem vill inte? :)

Just nu har jag ett samarbete med designbymw.se och du får 15% på hela sortimentet!

Hämta rabattkoden på min blogg: http://mieevnice.blogg.se/2012/april/nu-far-ni.html

Kram! ♥

2012-04-12 @ 19:34:08
URL: http://mieevnice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0