Nu går det för långt...

All denna jävla hysteri om att att vi svenskar är rasister hit och dit, för allt vi säger/inte får säga. Vad vi än gör så skriker folk "jävla rasist". På vissa skolor får man inte ens sjunga nationalsången för att det har blivit rasistiskt.

MEN NU FÅR DET FAN VARA SLUT!
Detta är VÅRAT land, och oavsett hur mycket folk vill hjälpa invandrare till att få allt de vill och behöver, så är det väl oss vi ska sätta i första hand!?

Eller har jag fel?
Detta gjort mig riktigt förbannad:



Varför i helvete ska vi skattebetalare betala DERAS körkort?!
Klart att invandrare ska betala sina egna körkort som alla andra, varför ska de favoriseras bara för att de kommer från ett annat land?
Aldrig i helvete att vi skulle få denna uppmärksamhet om vi kom till deras land.

Jag tror att Sverige har blivit så rädda för att bli kallade rasister att de går med på att göra allt för invandrare för att slippa bli kallad detta.. Vad tror ni?

Och först och främst ska vi svenskar ha ett arbete, inte de som flyttar hit av olika anledningar.

Och nu kommer alla skrika att jag är rasist för att jag sätter vårat folk i första hand, månar om Sverige.


Kommentarer
Postat av: Elin

Håller med dig!!

2012-04-18 @ 14:49:04
URL: http://m8nsson.com
Postat av: Maria en Norrlandsblogg

Jag håller med dej varför ska dom få de för ?

Varför ser man inte till att svenskarna ha jobb och bastad och allt i första tag allt ha gått för långt

dom kommer att ta över vårat land haha nu lät jag som värsta rasisten haha

2012-04-18 @ 16:08:26
URL: http://mariaenliten.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilket jävla skämt!



Klar som fan att våra skattepengar inte ska gå till utlänningarnas körkort. Vad är de för jävla sjuk ide!?

Håller med dig fullt ut!

2012-04-18 @ 17:00:26
URL: http://Http://annisen2.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha och du ska semestra i turkiet din lilla Jimmy Åkesson. Du hör hemma i kiruna med alla samer, renar och SD för fan Haha dagens skämt!

2012-04-18 @ 17:56:24
Postat av: Rebecca

Jag kan bara säga att jag håller med, varför ska de få sina körkort när en annan måste betala 30.000 för det?? Jag har lagt ner ungefär 30.000 på mitt och jag har inget jobb, det är mina sparpengar som har gått åt till det!

2012-04-19 @ 01:54:14
URL: http://rebeeccam.blogg.se/
Postat av: elfina

jag håller också med dej.. det är skrämmande!!!

2012-04-19 @ 21:51:44
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0