Resor jag vill göra:

God dag!

Nu är det inte långt kvar tills Alanya ropar mitt namn, hörrni!
Åååååååh, jag längtar sjukt mycket! Idag fyller dessutom Kadir år, bara så ni vet ;)

Jag tänkte häromdagen.. jag vill fan se mer av världen än bara Alanya. Sure, jag har rest i Spanien, Kanarie-öarna, Italien... (räknas Tyskland?) ja, och så lite överallt i Turkiet. Men jag vill se så mycket mer... Thailand skulle aldrig falla mig in, finns inget där som lockar mig faktiskt.

Ställen jag vill till är bl.a:
Las Vegas (ett måste att spela äkta poker minst en gång i sitt liv, visst finns det många bra pokersajter men äkta vill man väl prova på?)
Nya Zealand (tänker er att ha alla 4 årstider bara några bilfärder mellan)
Brasilien (att få uppleva den riktiga karnevalen i Rio vore väl det coolaste ever, och se de coola Amazonas?!)
Afrika (safari, stödja kampen mot jägare som skjuter utrotningshotade djur)


Om ni fick välja EXAKT vart ni ville resa, och för vilken anledning, vart skulle det bli?


Kommentarer
Postat av: Emmy

Ett av mina drömresemål är faktiskt Rio de Janeiro i Brasilien! Jag vill se karnivalen + att de verkar spännande där. Dessutom är det varmt och vackert där :D Sett RIO (filmen)? haha

2012-04-02 @ 15:56:24
URL: http://emmythornelof.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag skulle vilja backpacka i indien. Eller åka tillbaka till Afrika och se Viktoriafallen och sånt igen.



Thailand lockar inte mig heller...alla är helt hypade över landet, men känner inte alls någon lust över att ta mig dit. sen har jag nog ALDRIG sett en bild därifrån som inte har ett moln i sig haha. moln ta mig tusan överrallt (;



hoppas du får en toppensäsong i turkiet! låter faktiskt riktigt kul ändå att prova en säsong utomlands sådär :)

2012-04-02 @ 19:21:36
URL: http://www.nattstad.se/tessic
Postat av: sandra

att se ishotellet i sverige vore väl en upplevelse?

men om man måste se utåt i världen så skulle de nog bli Indien, vietnam.. kina kanske =)

2012-04-03 @ 00:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0