Crazy night

God afton.
Idag är jag lite bakis kan jag lova. Har inte vart på Hasir på hela dagen.

Jag och Emelie käkade här på Hasir, sen hem till våran lägenhet och fixade till oss det sista.

Sen vart det Mango med gratisshotar och drinkar. Adem var riktigt kramgo igår, så mysigt! Recep var... som han brukar ;)

Sen vart det fishbowl på Las Vegas.
Sen kom höjdpunkten när vi hamnade på Latino Club :)
Inte varje dag man festar med hotellägaren av Sip*** och MISS FINLAND och dessutom blir bjuden på champagne hela kvällen :)

Som avslutning hamnade vi på The Doors med gratisdrinkar och där träffade jag även min älskade "lilla morot". BAMSEKRAM!

Ska försöka få ut så många bilder som möjligt :)


Kommentarer
Postat av: Mama

Ohhh så roligt att träffa "lilla morot" igen. Han är sig väl lik antar jag. Tog du något kort på honom. Hälsa från mig om/när du träffar honom igen. Puss & Kram

2012-06-04 @ 07:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0