Från i Lördags

Nu har jag äntligen fått lite bilder från i Lördags då jag, Emelie, Sini (en finsk vän till Emelie) Elisabeth och Silje festade till. Vi började på Mango, sen vidare på Las Vegas och avslut på White Room.
Jag försöker lägga bilderna i ordning...
Vi började med ett glas vin här på Hasir:
Så fina tjejer så! :)

Sen gick vi som sagt till Mango, som vanligt gratisshottar och annat gott:
Vi fick de STORA glasen till låga priser :)

Sen tog vi oss vidare till Las Vegas och vart bjudna på helrör, Absolut Vodka med redbull.

Efter Las Vegas hamnade vi på takvåningens White Room:

Tack för en awesome kväll, tjejer! :)

Kommentarer
Postat av: emiliea

ser super kul ut. Jag åker till Alanya nästa vecka, någondag efter midsommar. Men sitter och funderar på hur mycket man får ha med i packning? har ju bha biljett dit och ska ju stanna till Augusti så funderade på om de konstar nått med flera väskor osv ?!?!? :D

Svar: Jag tror man bara får ha 20 kg med sig ;)
Marre

2012-06-19 @ 22:43:53
URL: http://emiliuua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0