Gladast EVER!

Jag måste få skryta lite alltså.
Igårkväll satt det ett par här på Hasir och KILLEN i förhållandet talade om att han läser min blogg. Paret hade gått omkring och sett Hasir och kom då in och hälsade på. Så roligt!

Och IDAG då!
En reseguide från självaste Detur kom in på Hasir och lyfte mig högre än bergstopparna! Hon talade om att jag har en otroligt bra blogg och nästan alla ungdomar som reser med Detur frågar efter mig. Så idag kände hon att hon var tvungen att hälsa på.

SHIT så glad jag blev!!

Kommentarer
Postat av: Mama

Men gud så roligt. Sträck på dig och känn dig jättestolt. Jag är kanonstolt över dig det vet du. Puss Älskar dig

2012-06-14 @ 18:17:37
Postat av: Christina

Så kult :) Det fortjener du for bloggen din er kjempe bra :) jeg sjekker innom hver dag for å få med meg siste nytt :) Jeg kommer nedover om 3 dager og da skal jeg selvsagt innom Hasir :))

2012-06-15 @ 16:41:01
URL: http://pervane.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0