Guess who´s here...

MINA DANSKAR!
 
(Godmorgon förresten).
 
Igår kväll var jag så satans trött att jag somnade ståendes t.o.m. Och det är inget ljug! Jag gjorde det verkligen... då var klockan runt 1 typ, och vi hade ca 5 bord kvar. Jag sa åt chefen att jag aldrig mer tänker komma till Hasir om inte någon skjutsade hem mig, så det gjorde dom! :) Tack som fan! Både jag och Kadir åkte hem... nattvakten var så snäll och skjutsade hem oss.
 
Men vi kom bara halvvägs och insåg att vi vade glömt nycklarna kvar på Hasir.
HELVETES-JÄVLA-PISS-SKIT!!
 
Bara att åka tillbaka, och jag var irriterad som fan, (ni vet väl hur man blir om man är så himla skittrött och man inte får sova, och allt bara krånglar?) så jag satt kvar i bilen och Kadir fick springa in och hämta nycklarna.
 
Jag glesade upp lite och såg att ytterligare ett bord hade kommit men la inte någon energi på det. När Kadir kom tillbaka sa han att mina danskar satt där, och det första de hade frågat var "Where´s Marre?".
 
De kommer ihåg mitt namn!
De letade efter mig!
 
Så glad jag vart.. men just då brydde jag mig inte, jag ville bara hem och sova... :)
(bild tagen förra året) 
 
Av någon konstig anledning så ska alla andra vara med på bild så fort någon frågar om de får fota mig... skumt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej men va roligt. Hoppas att danskarna kommer tillbaka varje kväll nu medans dom är i Alanya. Hoppas inte chefen vart arg igår när ni åkte hem. Puss Älskar dig

2012-06-25 @ 11:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0