HASIR! Hasir!!

Hallå igen :)
Vi har precis kommit tillbaka efter rasten. Jag hoppas ni inte tror att jag ska träffa Mr.Texas, det var bara en kyl grej han hävde ur sig liksom :)
 
På rasten gick vi hem och kollade på film faktiskt, en som jag laddade hem i veckan. "Haunting in Connecticut"... Någon som sett den? Skitläskig och lite sorglig på slutet, det rann en och annan tår från Marre ;) Filmen är dessutom baserad på verklig händelse!! Det gör den hela mycket läskigare...
 
Innan rasten, precis när vi skulle gå, åkte en turistbuss förbi och mitt i allt började en av tjejerna i ett gäng banka på fönstret, pekade hit, smilade och mimade "HASIR! HASIR!"... 
 

Undrar om de varit här innan eller om det var något annat?
 
Iallafall, nu ska jag piffa mig lite och förbereda för kvällspasset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0