SVAR:



Det är ganska lätt faktiskt. På vissa iallafall...
Finnar ser man på långa vägar, de är kritvita och alla har bandanas på huvudet. Aldrig att man skulle se en svensk med bandana liksom.

Svenskar och norskar är rätt så lätt att se med för de flesta har Gina Tricot-kläder ;)

Svenskar har också de absolut tråkigaste kläderna man kan tänka sig. (nu behöver ni inte bli arga för den sakens skull). Men så är det.. Norskar och Danskar klär iallafall upp sig när de går ut och käkar middag, men svenskar kommer ofta i strandkläder och går sedan hem efter middagen och duschar.

Men absolut lättast att se är finnar.


Kommentarer
Postat av: Mama

Håller helt med dig. Finnar ser man direkt att dom är, har ett speciellt utseende. Inte för att vara elak på något sätt men så är det. Men det är bra folk, åtminstone de flesta som jag känner. Puss älskar dig.

2012-06-08 @ 17:07:46
Postat av: farmor

Jag ler brett, jag tas alltid för finne när jag är utomlands men jag har ingen anknytning österut.

2012-06-08 @ 22:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0