Upptagen kväll

Godmorgon!
Förlåt att jag inte uppdaterade något mer igår.. jag satt med mina danskar hela kvällen! Åååååh, så roligt det var! Men en av dem hade med sig sin flickvän så han var rätt städad ;) Hihi... tänk att man blir så förändrad beroende på vilka man umgås med :)
 
De bjöd mig på drinkar, tog en massa kort (tror inte flickvännen uppskattade det, dom bilderna är nog raderade idag) och satan så fulla de vart! De åt mat och drack för 400 lira! Bara 3 personer liksom...
 
De lämnade Hasir vid 02:50 så jag och Kadir var hemma runt 03:30 imorse... skapligt trött var man då!

Kommentarer
Postat av: Mama

Kan tänka mig att ni var trötta då, det blir långa dagar för er, stackare. Men samtidigt tror jag ni har roligt hihi. Puss

2012-06-26 @ 12:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0