Uppdateringar

Alltså, jag vet inte vad det är med mej! Förut hade jag massor att skriva om men NU?
Jag har träligt.

Har vart i Lindesberg idag igen, vi drog en vända uppe på Lindeskolan igen. Värst vad folk glor ständigt.
Kanske för att vi RÅKADE missa "RÖKNING FÖRBJUDEN"-skylten och Helena rökte inom hela skolområdet.
But then again - vi går inte i skolan heller.
Sen vart det vårdcentralen och marre hade Liam.
Pinsamt.

I väntrummet hände det ena och det andra. Med Liam i barnvagnen satt marre o gullade med honom när plötsligt en sköterska uppenbarade sig och kommenterade:
"Men vilken uuunderbar son du har!"
"Du, tro mej - hade det vart MIN son hade han vart snyggare än så."

Och som pricken över i-t hävde Liam ut tungan och tanten.
Hon gick.
Jag trodde jag skulle väcka hela grannskapet.

Nu hemma och fixar med allt och inget.
Imorgon blir det jobb igen :(


Kommentarer
Postat av: Noname

Haha kan ni inte läsa eller? haha snygg bild föresten

2008-12-09 @ 23:52:35
URL: http://bermjudadingding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0