"jag ser ut som ett OLLON"

Den mysiga rundan i Öret med Jojo och Emelie idag var.. som sagt mysig ^^

I väntan på Emelie drog Marre o Jojo en fika och hade diverse tjejsnack, vilken killen bakom oss verkade tycka var rätt pinsamt. Nog tror jag det iallafall för när vi började snacka om att storleken DOES MATTER fick han väldigt brottom att kasta i sig maten och gick därifrån med snabba steg och ett väldigt rött ansikte.

Emelie kom, och vi skulle käka Sushi :)
Gick till Sushibaren vid Krämaren - STÄNGT?!
Men lyckligtvis finns ju East West (som för övrigt fått stämpeln SVERIGES BÄSTA SUSHIBAR) som vi med bestämde steg vandrade mot.

STÄNGT?!

Vad nu då? VI VILL HA SUSHI!
Ännu mer lyckligtvis har en ny sushirestaurang öppnat vid Polishuset.


Vi fick våran efterlängtade Sushi, mätta och belåtna. Sedan gick vi en raggarrunda på stan och Jojo hittade en mössa, vilken jag antar att hon inte gillade.
JAG SER JU UT SOM ETT OLLON!!!
Vi gick därifrån men det började såklart regna.

EN KAFFE på det här! Så vi hamnade på Bara Vara och tog en varsin latte. Väldigt fundersamma vart vi när vi upptäckte vilka mönster vi fick av den skummade mjölken.
Marre fick ett hjärta, jojo fick något som liknade en balle (vilket marre råkade påstå så att alla i kön hörde), och Emelie fick ett fint löv. Tyckte vi andra iallafall.

Emelie: "Men vad är det här? Marre fick ett hjärta, jojo en balle och jag fick en... En älg?"

EN ÄLG?! Inte ens ur DIN VINKEL kunde jag förstå hur du fick det till en älg :)


Väl inne på fikat, vilket var väldigt mysigt, kom vi ännu en gång in på snackat snoppar och snippor.
Jag har njutit av denna dag måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0