Nämen fyfan...

Alltså, VEM har motivationen till att kliva upp ur sängen en dag som denna?
När det regnar?
JAG SKULLE JU FÖR FAN PÅ FOTOGRAFERING OM DET VAR FINT VÄDER!
Jag blir så sur...

Ohwell...
Om det är någon som vet BRA priser på sådana där systemkameror är jag tacksam för ett tips.
Jag måste ha en ny kamera till min resa, OK?

Idag ska jag fan inte ens gå utanför dörren.
Jag ska nog t.o.m göra mig till och BAKA.
Men så är det ju det där med att jag måste komma på vad, måste handla ingredienser då vi aldrig bakar...

Äääääsch, jag skiter i det och har en me-day istället!

Tjofräs på er, turturduvor.

Kommentarer
Postat av: Jimi

Min kamera kostade 5000, 2700 för nya objektivet, ca 300kr/filter och 400 för en bra väska

2009-08-11 @ 12:23:50
URL: http://jimij.blogg.se/
Postat av: Jimi

BTW.. så fixar vi fotograferingen bara det blir bra väder Marre

2009-08-11 @ 12:24:35
URL: http://jimij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0