Stockholm Pride

Då jag inte har haft tillgång till dator i helgen så förstår ni nog att jag inte uppdaterat.
I Lördags ringde väckarklockan på 7. Vi åkte till Arboga och dumpade av våra väskor, sedan tog vi tåget därifrån till Stockholms Tågcentral. Vi hade 3 timmar på oss innan paraden började.
BUT READ IT PEOPLE:
Inte en endaste affär gick vi in i! SÅ JÄVLA STOLT ÖVER MIG SJÄLV!
Vi käkade lunch och gick bara runt och väntade på att Prideparaden skulle börja.
Precis som alla andra år var det fullsmockat, och närmare 30.000 pers som gick i paraden.



(Försök sluta dreggla).

Sedan träffade vi min vän Milad som såg paraden för första gången, och han var chockad.
"Jag visste inte att det fanns så många bögar i Sverige."
Haha.. halva Sveriges befolkning är väl gay/bi nu för tiden när det är mer accepterat?

Och jag fick en puss!
Tyvärr av en kille... Jimmys kommentar var "Ledsen att göra dig besviken, men han vill inte ha dig."
Bögar... suck. Varför ska de vara så heta?
Speciellt de i polisuniformer. Fast mina favoriter är och kommer alltid att vara gänget med muskler och lättklätt! YUMMIE.


Sen såg jag även en gammal klasskompis dansandes på ett flak!
ALEXANDER! Fyfåglarna vad jag har saknat dig... men jag visste att du var fag ;)

Sedan vart vi bjudna på lite skumpa av Milad innan vi åkte.
På tåget hem satt vi i Bistrovagnen, och hamnade i samma bord som Arbogas RIKASTE man av en ren slump.
Vi hade skitkul, pratade om allt och han bjöd på det enda och det andra från "baren".
Tänk sådan tur vi har jämt ;)

På tågstationen vart vi hämtade och skjussade hem till Jimmys mamma, där vi piffade och drog vidare på nästa fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0