Ska Marre lyssna på coverband?

För ett tag sen skrev jag vad jag hade för åsikter kring coverband och jag fick kommentarer därefter.
Big deal..? Jag sa vad jag tyckte och tänkte och gjorde halva Nora uppretade för att jag tyckte bättre om att lyssna på originalen än covers.


KNOCKOUT  är faktiskt bra och de ska spela på Nora statshotell imorgon, Lördag. Jag har sett dem ett antal gånger och rekomenderar mina läsare att gå dit! Har ni tur kanske de spelar just din låt?



Jag ska absolut se Knockout imorgon.
De showar, bjuder på allsång, humor och de spelar lika mycket svensk som engelska kultlåtar som de flesta känner igen.


Chansen att ni får träffa mig där är stor - så ta chansen och åk till Nora statshotell!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan!

Är allt bra med dig?

Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!:)

kram.

2009-12-11 @ 16:05:58
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/
Postat av: Knockout

Tack för din underbara ord Marre....;)

2009-12-12 @ 15:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0