Nuläget

Just nu sitter jag och väntar på att grabbarna hojåkare (farsan och jimmy) ska bli klara med pålastningen så vi kommer iväg till träningen nångång! Jag har det bra... dom packar, jag sitter inne i värmen.

Idag kommer bli en kul dag, det känner jag på mej,. och många bilder ska det bli!

Igår kväll var så mysig; filmkväll hos min lilla pappa... Jag var den enda som orkade hålla mig vaken genom hela filmen. (Det är ett mysterium det där, antingen är det jag som sover eller alla ANDRA.)
Alien vs Predator. Trodde det var jag som skulle somna ifrån då det inte är min typ av film, men den va SKITBRA rent ut sagt.

Ikväll är det Lindesberg igen, och denna gång ska jag INTE vara nykter. (Så bra gick det med min nya "grej" att vara nykter). Attans bananer.

Nåväl.. nu tror jag att dom är klara där ute så jag ska väl gå ut... och sätta mej i en varm bil istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0