en vecka med endast FÖRMIDDAG

Hela den här veckan jobbar jag FÖRMIDDAG.
Det innebär 06:00 - 14:00.
Idag var 3:e dagen, och jag måste säga att det tog emot att kliva upp från det varma täcket imorse.
Och som om inte det förstörde dagen tillräckligt. ALLT jävlades.
I vanliga fall tar det max 5min att starta upp en maskin. För mig tog det 55 minuter. När jag väl fick igång maskinen hade jag bobinbyte. Jag bytte.
Sen fick maskinen tokspel och snurrade upp en hel bobin med slang = jättetrassel på hjulen som gör att maskinen snurrar.
Hittade en maskinställare, och DÅ fick jag reda på att när han lyfte upp bobinen på maskinin så SKADADE han armbågen och skulle till sjukhuset senare på dagen.
Förlåt.
Det har verkligen inte vart min dag.. igen.

Imorgon ska jag till Lindesberg igen. Jag har ett behov av lite shopping, nyårssmällar och lite bilåka.


Sug på den, ni... så suger jag på annat.
(Jag syftar såklart på min hallonkaramell från Nöjesbutiken).

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nougador från Nöjesbutiken!

2009-02-17 @ 11:57:44
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0