Lördagkväll

Lördagskvällen spenderade vi hemma hos pappa.
Och istället för att se på någon B-film som t.ex. King-Kong så spelade vi familjespel!
Först Alfapet (jag förlorade) sedan Den Ofrivillige Spelaren (jag förlorade).
Jag glömde såklart kameran hemma!

Det var ganska skönt att ta en lugn helg för en gångs skull.
Men nästa helg lär inte bli så lugn.
Det börjar redan på Torsdag.
Då ska jag hem till min vän Olof som ska bjuda på middag, vin samt visa videon från deras spelning som jag såklart missade. Vi ska väl även diskutera musikvideon där jag ska dansa halvnaken i enbart deras konstgjorda blod :P
Fredag ska jag antagligen hämta Jimmy och galna co från Örebro när de kommer från krogen, som är en efterfest från kryssningen.

Lördag ska jag, Helena och antagligen Olof ut. Jag tyckte att hans bandmedlemmar kunde följa med men sedan de är för "Metal" så är de för coola för att gå på krogen. Tråkmånsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0