Solsken!

Jag blir så himla glad när solen skiner, man får så himla mycket energi!
Kan vara därför jag var så dålig på att uppdatera igår ;)
Jag ska försöka vara lite bättre idag.

Nu ska jag fixa face och göra mig iordning, ska träffa Helena i Linde idag!
Vi ska köpa biljetter till parkfesten på Lördag, samt skrämma lite people från Papas Dinner med hennes nyinköpte hund Roxie ;)
Jag känner på mig att en viss "Svante" kommer få skapliga fortkörningsböterna ;)
MUAHAHA! Vad elak jag är...


Idag är det nattjobb som väntar... SUCKER, natskiftet är det absolut värsta av alla, fyfåglarna!

Puss

Kommentarer
Postat av: Kebaben

Hehehe... Kör hårt, stackars "Svante".

2009-06-24 @ 10:19:38
URL: http://kebabens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0