En regnig Fredag

Don´t get me wrong, jag ÄLSKAR somriga dagar och extrem hetta så man svettas i hårbotten, men jag uppskattar även dessa regniga dagar. (Fast inte om det är helg.)
Denna dag är som gjord för att träna en massa, bli sådär härligt svettig i en luftkonditionerad träningslokal för att sedan ha rätten att sätta sig o slöa i soffan med en massa godis och popcorn ikväll.
Perfekt.

Men NEEEEJ då.
Då jag har en karl som inte vill träna bland andra människor så får jag ta mig till gymmet själv, eller inte träna överhuvudtaget och istället bli smällfet genom att BARA och ENBART sitta vid soffan...
MEN det struntar jag fullständigt i för jag ska sitta med godis i lösvikt iallafall, och det mesta kommer nog bestå av choklad som vanligt.

Nu är jag hos Jojo och vi ska gå ner på stan och käka lunch!

Pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0