Lördag

Idag har vart helt underbart, inte ett moln på himlen och jätteskönt.

Vi åt frukost och vid 11 tog vi långpromenad från Drottninggatan - Västerlånggatan (Gamla stan) - Slussen och sedan helt plötsligt skulle vi åka båt.
DJURGÅRDEN.
Marre är inte dummare än att hon vet att den båten går till GRÖNA LUND.

Dock INNAN vi kom dit så påmindes vi av min 7åriga otur då jag spräckte en spegel igår;
Jimmy gick in i en stolpe med huvudet först.
Det var något mer men jag har glömt bort vad, för nu är jag lite stressad då Jimmy har bokat bord på någon restaurang i Gamla Stan.
Vi åkte en del karuseller, som bergbanan, spöktåget, Vilda Musen och Lustiga Huset.
Jimmy klarar inte av karuseller som går upp-och-ner, så det vart tyvärr inga sådana.    
                                                                 

Efter Grönan gick vi till VASAMUSEET.
Där har jag heller aldrig varit förr, så det var riktigt roligt att se! TYvärr hade vi bara en timme på oss att titta runt innan de stängde, men vi hann se allt vi ville iallafall.
                                

Klänning är det som gäller ikväll säger han. Då får den lilla svarta komma fram :)
  
Chrille och Annie är här i Stockholm med, de ska se BUDDY HOLLY, sen ska vi kanske ut tillsammans och ta ett glas eller två.
Det bästa av allt: Vi ska träffa Tommy och co. med! Min gamla Tommy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0