Varma duschar är det bästa!

Slutade jobbet 22:00 och har just avslutat en underbar dusch!

Usch vad jag HATAR att stänga av duschen.. att känna värmen mot kroppen är ju så underbart.
Som längst har jag duschat i exakt 50 minuter, fast det var hemma hos mamma för där kan man duscha precis hur länge som helst.
Här hemma kan man som längst duscha 10 minuter om det ska räcka med varmvatten för oss båda.
Är jag själv hemma duschar jag tills varmvattnet tar slut.. (har inte tagit tid på hur lång tid det tar).

MEN fatta att ha ett badkar!
Vi har ett badkar ute i förrådet men vem  vill ha ett gammalt, vanligt, träligt badkar?
Jag vill ha ETT STORT bubbelbadkar!

Vilken tur att Jimmy får såna badkar billigare från sitt förra jobb.
Men det badkaret kommer när vi skaffar hus, har han sagt.

Såååå... någon som har ett hus till salu?
Men jag har ju mina krav på hus med ;)
Men det får bli ett annat inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0