Ränneslätt 2009

I Lördags var jag, Jimmy och farsan i Eksjö på en Endurotävling.
RÄNNESLÄTTs-loppet!


Jimmy


Farsan (Michael Larsson, för er läsare som kanske vet vem det är!)


Jag älskar motorsport, och jag älskar de stora tävlingarna Stångebroslaget, Ränneslättsloppet och Gotland Grand Prix! Jag har aldrig varit med på Gotlands-tävlingen för det är samma helg som Halloween, och ni VET ju att jag missar inte Halloween!
Och att Stångebro är min favorittävling kanske ni förstår när jag säger att den är i Juli!
Mitt ute på ett militärfält, i Juli i stekhet värme! Kan inte bli bättre...


Oh well.. fick nyss en väldigt trevlig kommentar av en läsare:
"Din solbränna är så mycket bättre än Kissie´s fjortis solariebränna"...

Det tackar jag djupt för... MEN JAG VET DET ALREADY! Solariebränna är inte fint, man blir mera "rödbrun" av det och det ser inte normalt ut.



HÄR har vi mig som kör hem bussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0