Zombieland

Jag har alltid haft svårt för att se på zombiefilmer, jag kan knappt sova på en hel vecka.
Lyset ska vara på, så är det bara.

Men jag tror jag har hittat en zombiefilm som jag till och med VILL se: Zombieland.



Den verkar riktigt rolig, faktiskt.
Såna Zombiefilmer borde det komma fler av!


Helena pratade förut om en zombiefilm där 2 killar sitter i soffan och är rent ut sagt IMPONERADE av det dom ser när en zombie överlever ett skott i huvudet.
Är det någon som vet vad den filmen heter, eller måste jag ta upp mobilen och fråga henne IGEN?

Kommentarer
Postat av: sara

tack så mkt,din va fin också:)

2009-10-28 @ 19:14:48
URL: http://saruttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den är sjuuukt bra ^^

2009-10-28 @ 23:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0