Inlägg 700

Jajamensan, detta blir mitt 700:e inlägg!
Tyder det på att jag inte har något liv, eller? ;)

Och om jag ska vara helt ärligt så är det faktiskt mitt 702:a inlägg.

Helena ger sig verkligen inte. Allt hon gör är att försöka få den.
GLÖM DET, SUCKER, it´s mine och jag tänker på dig varje gång jag käkar rostbröd ;)
Känn dig hedrad!

Vad snackar jag om?
Ta detta SMS t.ex:
"Har funderat nu och jag kräver att få låna den. Sist jag lånade något sk. dyrbart så lämnade jag tillbaka. Visserligen förlorade jag min ungdom pga det då jag satt i ungdomsfängelse och fick ha tvångströja, samt äta piller som gjorde att rosa elefanter blev en vardag. MEN jag lämnade iallafall tillbaka toalettrullen till kungen. Så nu undrar jag... Får jag låna den orange brödrosten?"

Jag snackar om min (*host* Jimmys) KTM-brödrost såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0