Middagen igår var KRÄFTSKIVA.

HAHA... tillåt mig skratta, och jag bjuder er alla på ett gott skratt med!
Middagen med Jimmys jobb igår var KRÄFTSKIVA!

Den hölls på Hargebaden i Askersund. Kanonfint med utsikt över vattnet och alla vågorna som slog in mot strandkanten, och jag åt hela 4 KRÄFTOR!

Jag dyrkar Jimmys chef, han var skitrolig och dansade hela kvällen, alla var dyngraka.
Jag var nyktrast på stället eftersom jag körde, men var uppe och dansade lika mycket ändå.
Kvällen var verkligen lyckad.

Vi fyllde två långbord och det tävlades om vilket bord som kom på flest nubbevisor, fast vi hade tre sidor med utskrivna visor.
Min favorit var "Huddinge, Tullinge, Tumba. IIIEEEEH! (ett tåg som bromsar) - JÄÄÄÄÄRNA nästa!"

Jag låg dubbel.

Vi var hemma strax innan 3 inatt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0