Nyår är planerat

Nu sitter Jimmy och pratar med "P" från Arboga, och det är planerat vart vi ska fira NYÅR.

Inte i en lokal som Arbogagänget har hyrt med två barer, en DJ, stort dansgolv, raketer och champagne.
Inte på någon hemmafest hos en vän.

VI SKA TILL SÄLEN!
Björnriket heter stället, precis brevid VEMDALEN.
Jag och Linda är tydligen de enda som inte är födda med skidor på fötterna, så vi ska gå skidskola :)
HAHA, "bend on your knees, please!"

Fast, jag har varit duktig på skidor förut när jag gick på Gymnasiet.
Vi i OP-klassen åkte till sälen, Mathias skrattade som fan när jag körde om honom i full kareta och brakade in i någon unge som stog mitt i banan. (jag kan inte bromsa!)

Och den gången när jag och Helena var i Gillersklack och välte hela liften, vart mobbade för att "det är upp man ska" och vi åkte baklänges nerför. Samt att vi även åkte i en avstängd backe och insåg att vi inte skulle komma hem med svanskotorna i behåll, när vi insåg att det var ett jättestup vi åkte utför.



Så... vi gör nog rätt i att ta skidlektioner :)


Kommentarer
Postat av: melina

fin blogg.

2009-09-14 @ 09:15:08
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

hehe håller ockås redan på att planera nyår :D

Sv: Jjag älskar att resa! pappa är ju pilot och bor i dubai och mamma jobbar på sas på arlanda så det blir en hel del för mig, love it! ;-)

Ha en fortsatt bra kväll!

2009-09-15 @ 21:46:03
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0