Social Distortion live

Godmorgon sweets...
Anar ni att jag är nervös idag?

Idag ska jag och de andra bartendrarna träffas för första gången! Jag är skitnervös, jag hoppas bara att det inte är någon sån där jätteuppblåst-bimbo som ska jobba med mig, det kommer jag aldrig palla. Då kommer ni få se på diskutioner ;)

Igårkväll vart jag och Jimmy så sugna att lyssna på RAMMSTEIN (de ska ju komma till Sverige) så vi tänkte att vi slår igång live-DVD:n med dem. Klart att vi inte hittade den, så vi slog igång SOCIAL DISTORTION live in Orange County!


När jag ser på livekonserter måste jag sitta nära. Vet inte varför, det bara är så!



Se på detta videoklipp så förstår ni att jag ÄLSKAR dem!
(Spola fram till 5.23 minuter ca, då är det bästa!)


Kommentarer
Postat av: malin

Social distortion är de bästa som finns

2009-09-20 @ 19:05:02
URL: http://miljarderbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0