Günaydin

= godmorgon.
En ny dag börjar och jag har nu infunnit mig pa Norden, ska börja stãda undan fran igar natt. Rutinerna varje morgon ãr att göra rent bordsdukarna, stãlla rãtt alla bord, sopa golvet, svabba golvet, fylla pa servetter, lãgga rãtt alla menyer... Jag ãr sa glad över varan nya helperboy, han hade nãstan gjort allt nu nãr jag kom till Norden. En riktıg klippa till kille maste jag sãga!

Idag och imorgon kommer jag ga som pa nalar, imorgon kommer nãmligen min farfar och farmor hit! Jag har inte trãffat dem pa nãstan 10 ar, och sa kommer de hit helt plötsligt? AAAAGH!!!

I eftermiddag ska jag försöka fixa till mın dators internet sa jag kan skriva med ett vanligt tangentbord igen, anvanda mina bilder och videos...

Nu dags för stãdnıng!

Kommentarer
Postat av: Mama

Gunaydin gumman. Dagarna går snart så är det 18 september. Va kul att farfar och farmor kommer, då får du visa dom runt ordentligt. Hoppas allt går bra. Noramarken denna helg, inget att ha igentligen men ska åka in en stund på dagen iaf. Älskar dig Puss o Kram

2010-08-28 @ 08:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0