Jag avbryter min Ramadan!

Ååååh, jag har verkligen inga krafter kvar!
Jag var tvungen att avbryta min Ramadan (efter bara 3 dagar, åh så dåligt!) eftersom jag vart så otroligt vrålhungrig efter att jag varit på Tom´s Gym. Först tyckte jag att det var helt OK på Tom´s Gym, mycket folk där men självaste Tom gick till moskén (som han gör varje Fredag) och kom tillbaka ca 15 minuter innan jag skulle duscha. De sista 15 minuterna var nog det jobbigaste hittills.
"15st x 2! 20st x 2! 50 pushups on each arm! I´m counting!" -Jag trodde jag skulle gråta. Men så är det väl med en personlig tränare. Men han är underbar iallafall!

Och jag var så satans hungrig så det blev en kebab ifrån Kasikara! Ååååh mat har väl aldrig smakat så bra mitt på dagen förut?!
No more Ramadan for me!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Jag tycker du va grymt duktig som testade på det iaf! :) Hur är allt i turkiet nu? Har ni blivit av med Rico än? ;P



Puss

2010-08-14 @ 22:10:35
URL: http://mimmii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0