Visumet snart klart!

Sådärja... nu är det mesta fixat inför mitt visum.
Det som återstår nu är att gå till ett Changing Office och få en påskrift att jag har växlat in 1000 dollar, (som egentligen bara är 10 lira) sedan skicka mina blanketter till något ställe som jag inte riktigt fattade vart det ska.
Men Sandra hjälpte mig jättemycket idag, hon var en ängel. Hon tog mig till fotocentralen så att jag fick ta "visumfotografier" och sedan till polisen för att få mina blanketter, hon hjälpte mig även att fylla i papprena.

Vi åt sedan pannkakor här på Norden igen, riktigt mysigt. Och hon bjöd hem mig till hennes lägenhet med pool!
Så istället för att ligga på stranden varje dag så kan man ligga vid poolen som dessutom är liiiiite svalare än medelhavet :P

Och för att ta oss till fotocentralen gick vi åt helvete långt åt ena hållet, sen till polisstationen som låg åt motsatt håll, man kan nog påstå att vi har tappat några gram vätska idag ;)

Och nu ska jag in till en kuaför här brevid och få fransk manikyr :P

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha, ursäkta mitt lilla utbrott i förra kommentaren.. Hade en piss dag på jobb bara. Dom är riktiga rövhål nu bara för att jag ska sluta. Jag ska göra precis ALLT på det där stället och så fort det är något som är fel så är det mitt fel... aaah! Och jag, mesig som jag är står inte upp för mig själv. Så jag ska ju egentligen inte klaga.



Hahaha, buttcrack of the year! Där fick jag mig ett skratt iaf! ;)



Puss!

2010-08-18 @ 18:24:14
URL: http://mimmii.blogg.se/
Postat av: linda

oj.. det låter spännande! du verkar ha ett roligt liv i alla fall (:

men får man mycket betalt eller ?:P

adrenalin, i know.. fett scaru:O

2010-08-18 @ 20:47:56
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Mama

Detta låter konstigt med 1000 dollar..Ring mig eller gå ut på MSN för det kan inte stämma. Puss o Kram

2010-08-19 @ 07:21:14
Postat av: malin

hej,. hur har du det? var länge sen nu :(

2010-08-19 @ 09:40:07
URL: http://maolindahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0