Günaydin

Har precis kommit ifrån gymmet på stranden med Kadir. Tror inte han var så lycklig på mig imorse när jag bokstavligt släpade ut honom ur lägenheten kl.10..

Igår kom 2 nya vänner till honom hit för att stanna i 3 veckor. När vi stängde baren följde vi med tjejerna (Therese och Emma) till deras lägenhet och drack icetea :) Mest för att han tycker att jag ska lära känna hans vänner under tiden de är här så att jag har någon att umgås med. Inte så himla jättekul att bara umgås med turkar hela tiden! Så ikväll ska vi ut och festa ;)


Jag har för övrigt blivit jävligt duktig på turkiska! Jag kan prata och göra mig förstådd om jag blandar turk/engelska. Skitbra!

Kommentarer
Postat av: lovisa

fin blogg :)

2010-06-20 @ 16:42:03
URL: http://intebaralovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0