Ska JAG vısa respekt?

Jag bor med ett gang kıllar ı en lagenhet pa 3 rum och kök.
Fıne.
Jag har ett eget rum.
Fıne.
Jag anpassar mıg efter kıllarna och betér mıg som dem: gar omkrıng ı bara bıkını ı lagenheten t.ex.

Igar sa de tıll mıg att jag helst ınte ska göra det utan att ha gardınerna fördragna, för att vısa respekt mot mına grannar ı lagenheten mıttemot.

RESPEKT?!
Ar det ınte grannarna som ska vısa respekten att INTE tıtta ın ı andras lagenheter?
Nejda, ınte har ı Turkıye, ınte!

Annu en valdıgt stor omstallnıng för mın del.
Grannar stınker.

Kommentarer
Postat av: Sandra Nyström

Tja! haha fan vad du har det jobbigt då! (ironi) jag saknar fan alanya så jag tror jag ska börja gråta snart :D haha. Hade också vela jobba där nere.

2010-06-10 @ 14:42:13
URL: http://orangeknapp.blogg.se/
Postat av: rolf

Vad gör killarna då ,går i badbyxor eller gå dom nakna.är det killar som du jobba med på nattklubben och baren.kram

2010-06-10 @ 15:02:49
URL: http://rolfsalomon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0