Resultat från shoppingen här i Alanya

Nu har jag spenderat cash här i Alanya vill jag påstå :P
En Burberryjacka,
Burberry-sweatshirt,
Burberrylinne,
2 klockor (Calvin Klein och Versace)
Ed Hardy-tshirt,
Rosa OnePiece...

Det som återstår av min shopping är lite smycken, presenter och LV-skorna jag hittade igår, samt Versace-sängöverkast. Sen är jag nog ganska så nöjd :)

Säsongen drar sig mot slutet; kvällarna blir svalare (ca 25 grader bara), turisterna sviker... Det är rätt så sorgligt faktiskt. Ikväll är det många som slutar här på Norden och åker hem till sin hemstad. Vi blir mindre och mindre som jobbar här, många restauranger stänger för säsongen, många kommer man träffa igen och många kommer man aldrig mer.

Själv har jag fortfarande 25 dagar kvar innan jag åker hem.


Med det här inlägget vill jag tacka alla som varit på Norden denna säsong, hoppas ni haft lika kul som jag haft (vilket jag tror eftersom de flesta av er har kommit tillbaka flera gånger)...

Det har varit en underbar första säsong för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0