2 låtar som beskriver mig rätt så bra...

Idag är en sån där extremt jobbig hemlängtan-dag.
Känner mig gråtfärdig hela tiden, tänker för mycket på både bra och dåliga saker.
Känner hur mitt hjärta brister mer och mer, hur jag tappar orken för att vilja göra någonting.

När man håller tårarna tillbaka och det gör så där ont i halsen för att man inte släpper ut allt.. den känslan har ni väl varit med om? Jag försöker göra saker hela tiden som känns rätt för mig, för att göra mig själv starkare, men hela tiden blir jag påmind om mitt största misstag och jag känner att jag inte är värd mer än det jag får.


My life for rent


Please forgive me.

Usch...
Blir nog inte mer uppdatering idag.


Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

svar: Usch vad hemskt. :(

2011-07-23 @ 15:58:30
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Mama

Gumman, du är värd allt, det vet du. Glöm aldrig att du var inte ensam om att göra misstag, ni var två om det, ta inte på dig allt själv. Det finns en person till som inte är oskyldig som du vet och glöm aldrig det även om andra vill få dig att tro att allt var dit fel. Älskar dig.

2011-07-23 @ 16:14:12
Postat av: Veronica

Ja vet :)



Ska bli hur gött som helst!!

Så kommer o hälsar på dej mer än en dag :)

kramar

2011-07-23 @ 16:23:56
URL: http://weronicaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du verkar va en fin tjej. Hoppas det ledsna släpper.

Gråt ut det lättar- Kram

2011-07-24 @ 01:08:48
Postat av: Malin :)

Hej!

Otroligt fin blogg du har :)

Kram Mallenalle

2011-07-24 @ 21:33:56
URL: http://htpp://mallenalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0