Hur känslig får man vara egentligen?

Men GUUUUUUUD vad är det med mig?

Jag har alltid varit känslig för bröllop och födsel.. Men idag såg jag ett bröllop på TV och jag grät som en flodhäst. Jag var heldränkt i tårar. Sedan bläddrade jag vidare till en annan kanal och där var det en tjej som födde barn. Pappan gick ut och talade om för sina vänner att de hade fått en liten flicka och jag grät ännu mer, jag lät som en födande delfin när jag grinade, helt ärligt!

Hur kommer det se ut på mitt eget bröllop när min pappa leder mig fram till altaret? Jag måste vara osminkad den dagen tror jag, för jag kommer gråta floder!

Jag ska gifta mig har jag bestämt ;) Och när jag gifter mig ska jag ha en klänning från Vera Wang!



Fast det är ju inget fel på klassiska, vackra klänningar heller:


Vilken tycker ni är finast?


Kommentarer
Postat av: helliz

Såååååååååå, varför inte använda EXTREMT vattenfast mascara?

Pussn din helliz som lät ska vara brudtärna OCH bestman samt den du gifter dig med. Hahahaha.



Love You !

2011-03-04 @ 13:04:57
Postat av: Linda

Tävling i min blogg nu! Kika gärna in :)

http://meandrunk.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-vaggdekor.html

2011-03-07 @ 12:04:41
URL: http://meandrunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0