Letar fortfarande efter jeans!

Gunaydin säger en väldigt morgonpigg Marre som just ätit ännu en underbar turkfrukost ute i solen, och mår väldigt bra.
Otroligt att jag är morgonpigg, vi var kvar på restaurangen till 03:00 imorse, och gick upp 08:30 för att gå på min jeansjakt.

Ååååh, jag kan helt enkelt inte hitta de perfekta jeansen, de där som jag vill ha!
Jag har hittat ett par Armani, men jag gillar inte färgen på dem. Sen har jag också hittat G-star men det fanns inte i stuprör.. SKIT!!



Det är väldigt billigt med jeans här borta, men det har ju sina anledningar ;)
Men skitsamma, det är kläder och man har det på sig, det funkar liksom.

I like it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0