Mitt drömbröllop:

Nu så här en söndagskväll tänkte jag dela med mig lite av mina drömmar.

Om det är någonting jag verkligen vill så är det att gifta mig.
Inte för att jag förstår hur det skulle gå till då jag gråter så fort någon bara nämner ordet bröllop, jag t.o.m grinade när jag såg pappan i "American County Choppers" fria till sin fru. Hur skulle jag då klara av mitt eget?

Jag har planerat exakt hur mitt bröllop ska se ut:
Jag ska ha en axelbandslös klänning med öppen rygg från Vera Wang, jag ska ha det klassiska med pappa som leder mig fram till altaret, jag ska ha brudtärnor och mannen ska ha bestmens.. närmare sagt 3st. Mitt hår ska vara utsläppt med korkskruvslockar och med en vacker tiara samt slöja.

Bröllopet ska vara i en vacker trädgård med enbart trumpetblommor, liljor och rosa rosor.

Efter ceremonin ska alla gäster bjudas på en middags i en jättefin stor sal, jag ska ha liveband som bara spelar den musik som jag och min man gillar. Vi ska ha första dansen sen ska det vara fritt fram för alla och alla SKA dansa ;) Annars jävlar... hihi.

Kalla mig en kvinna med en stark vilja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0