Svar:

Jag har fått den här frågan, jag vet inte hur många gånger, och jag har svarat på den lika många gånger också. Nu var det någon anonym som frågade om jag läser andra bloggar och svaret är fortfarande NEJ.

Varför?
För jag tycker alla bloggar handlar om samma sak, shopping, trender, utseende.. allt är bara ytligt skitsnack. Och de här stora bloggarna gör inte annat än smutskastar varandra när de inte ens förstår själva att de ger dena dnra parten mer läsare när de smutskastar den.

Kissie: Ytlig skitblogg som bara skriver om hur känd hon är.
Paow: Barnslig.
Dessie: Barnslig här med och är emot mobbning när hon i själva verket letar fel på andra bloggar och hänger ut dem.
Kenza: För ytlig.
Foki: Tråkig.


Som jag svarade förra gången, om jag hittar en blogg som ger något mer än bara ytligheter så kanske jag skulle gilla den, men hittills har jag inte hittat någon.

Eller förresten, jag läser en blogg som handlar om magi, mystik och det okända, missmagicgirl. Handlar också mycket om folktro, mytomspunna platser osv :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken är din favorit tvserie?

2011-11-14 @ 20:13:44
Postat av: Syster Caroline

Miiiiin blogg! Hoppas du inte tycker den är ytlig.

2011-11-14 @ 22:44:55
URL: http://thebeardedlady.bloggplatsen.se
Postat av: prinsessanadia

De största bloggarna handlar om samma skaer, men det finns många mindre bloggar som är jävligt bra. Typ min ;)

2011-11-16 @ 18:19:42
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0