Svar!

Tjena!
Jag vet att ett inlägg om dagen (om ens det?) inte är bra uppdatering, verkligen inte tillräckligt. Men det är det jag kan ge er under tiden som mamma och vonkan är här. De åker hem på Tisdag så då blir det bättre med uppdateringen. Alltid lättast att skylla på andra ;)

Jag tänkte besvara en fråga:



Vädret är fortfarande varmt, men inte lika fuktigt (skönt?!). Visst börjar säsongen lida mot sitt slut och därmed vädret också, ibland kan det kika fram ett litet moln som skäms. Turismen chockar mig i år faktiskt, den här veckan har det knappt varit något alls! Man ser det på restauranger, discoteken och andra uteställen att det inte är lika mycket turister längre :( Men det är fortfarande mycket för den som inte har upplevt högsäsongen!

Drag är det fortfarande, det blir ju vad man gör det till!
Jag var i hamnen (Queens Garden) häromnatten och det var sjukt mycket folk! Fullsatt, t.o.m.

Så du behöver inte oroa dig för något!
Alanya is still Alanya ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej igen!

Tack så mycket för svaret!

Jag har varit där två gånger innan, den ena gången i september och andra gången i oktober så att jämföra med högsäsongen kan jag ändå inte :D

Och fukten klarar jag mig gärna utan haha

Hoppas man stöter på dig nån gång där nere!

Ha det bra :)

2011-09-16 @ 19:02:54
Postat av: Anonym

Följer din man med till Sverige när du åker hem???

2011-09-17 @ 11:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0