Sjukling

God dag!
Det vart dåligt med uppdatering igår för jag vart sjuk. Inte sjuk som med feber eller så, men jag hade typ kramp i magen, huvudvärk och nästan spydde, hade den känslan i halsen typ hela eftermiddagen så jag gick inte tillbaka till Hasir efter rasten.

Ååh, jag tycker så synd om Kadir när jag är sjuk, han blir så orolig! Han slutade tidigare samt hade köpt med en massa saker från affären som han trodde kunde hjälpa mot värken i magen; 2 activia yoghurt, körsbärsjuice, och om jag var hungrig hade han köpt en massa frukt. Gulligt!


Idag mår jag mycket bättre! När vi gick till Hasir stannade vi till utanför en park, köpte simit och mös i parken under skugga!


Kommentarer
Postat av: Mama

Härligt att du är bättre idag. Som sagt det kan bero på värmen att man inte känner sig kry. Gulligt av Kadir att komma hem tidigare och ha med sig lite äta. Han kan om han vill den gode. Puss Älskar dig. SES SNART 19 dagar kvar Yeeeees

2012-08-09 @ 13:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0