Svar:

Hallå :)
Idag tills imorgon är jag hos far min och hälsar på, man måste ju ta hand om sina gamla fäder ibland ;)
Jag tänkte svara på 2 anonyma frågor!


Ja, det är Kadir som fixar lägenheten åt oss.
Och eftersom vi väljer att bo rätt centralt så blir hyran lite dyrare, våran ligger på ca 500 lira/månad.
Jag tycker det är rätt dyrt med tanke på att (som skandinav) man inte tjänar så himla mycket.

Jag tror inte att de lägenheterna tillhör hotellen, visst finns det med men då är det ju lägenhetshotell man hyr och de är ju i anslutning till hotellen.

Första året delade vi lägenhet med 8 andra killar och bodde vi i stort sätt gratis :P Men nu säger jag WOHOOO till lite privacy, vem vill dela dusch med så många andra? UUUEEEEECK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0