Bilder från Halloween

Alltså.. nu ser det ut som att det bara är jag och Carro som umgicks?
Men Helena var också med.. dock har jag ingen bild på henne?! (hon klädde inte ens ut sig).
 
Men tänkte iallafall lägga ut 4 bilder som syns BRA att man var hippie.. eller något åt det hållet iallafall. Flowerpower i all ära!
 
 
Ikväll åker dessutom Kadir hem! Hans buss går om ca timmar så vi sitter nu och har vårat sista samtal från Alanya! Så sorgligt.. men nu börjar ju nya kapitel... "Kurd kommer till Sverige".. eller "Alanyapojke kommer till Örebro Län".. hihi.. jag kan se rubrikerna framför mig.
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Det ser ut som att ilade en riktigt rolig kväll :) snygg. Outfit ;) peace....jaha kommer kadir till Sverige va mysigt, hoppas han har tillräckligt med varma kläder :) det va länge sen vi sågs, marre hoppas du har tid snart o träffa mig och repet :) typ Marieberg eller nått i den stilen ha de kanoners kram...ps kanon blogg bruden

2012-11-05 @ 18:25:26
Postat av: Wilma

läcker outfit! vad är den blonda tjejen utklädd till?

2012-11-06 @ 14:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0