I'm back !

Hallå på er!
Yes, jag har haft ett uppehåll på bloggen en vecka (+ en dag om man ska vara noga).

Det är mest för att jag har inte haft motivation till att blogga, det har varit mycket att tänka på och för det mesta har jag bara jobbat, så jag har liksom inte riktigt vetat vad jag ska skriva om.

Kan tala om att Kadir inte kommer till det planerade datumet pga vissa omständigheter, (som inte ska ut på nätet) så det har fått mig att tappa motivationen till det mesta.
Men vi gör vårat bästa av situationen som den är just nu!

Ikväll ska jag jobba på Folkan 13 igen. Men tror att jag skulle stå i garderoben ikväll då Helena inte ska jobba. Och ska jag vara helt ärlig så ska det bli skönt! Alltså, att få stå i garderoben menar jag ;)

Slänger en en bild Kadir skickade ifrån Bismil häromdagen: (Floden ni ser (eller sjön?) är Tigris som även nämns i våran Bibel).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0