Någon som provat?

Jag är aldrig främmande för att prova på något nytt. Jag gillar att prova på...

Nu har jag läst på lite om en olja, Ricinolja, som ska vara riktigt bra för HÅRET. Det ska tydligen stimulera hårbotten och göra så att håret växer snabbare, blir tjockare och glansigare.

Jag har ingen aning om detta men funderar på att prova på.
Det jag blir lite orolig över är recensioner jag läste om den här oljan.

De flesta skrev att den hjälpte och att håret växte ca 5cm (måste vara skämt) på en månad!
Men så fanns det andra som skrev att oljan förstör håret, det går av och man även TAPPAR håret?!

Så antar att det måste vara från person till person.
Men nu ska jag prova det iaf!

Någon som har provat?


Kommentarer
Postat av: Frida

jag håller på med det nu, jag tycker det funkar håret växte typ 4 cm på 3 veckor :) glansigare vet jag inte redigt om det har blivit. men lätt värt att testa! :)

2012-11-04 @ 21:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0