Firande!

Godmorgon alla!
Eller god dag...

Den där huskuren vettetusan om den hjälpte så mycket alltså. Det kändes bättre just för stunden men idag är det lika illa igen.

Jag har iaf vart och grattat mitt kusin-barn som fyller 3 år idag! Stora tjejen ju :)
Vi (mamma, Vonkan och jag) köpte en jättesöt Burberry-klänning i Alanya, och den satt perfekt på henne! (bara hon inte hinner växa ur den innan sommaren, det vore synd).

Men det har varit en dag med mycket folk hos henne så hon somnade efter en stund. (känner fler som somnar under sitt födelsedags-firande. Visserligen skiljer det ca 20 år emellan och lite annat än apelsinjuice innanför kläderna).

Men visst var klänningen söt?!
Och nu ska jag göra mig klar för Lindesberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0