Bloggreaders at Hasir

Sista inlägget för idag!
Det vart lite dålig uppdatering idag, men imorgon blir bättre!
Och idag har det varit en otroligt glad stämning på Hasir! Alla har dansat, ståhejjat med gästerna och verkligen bjudit på sig själva! :)

Och jag fick en glad hälsning idag!
Det satt två tjejer varav den ena kom fram och berättade att hon läser min blogg. Riktigt trevliga tjejer :)
Hon frågade ut mig lite om livet och bloggen här, och undrade hur det känns när folk kommer fram och hälsar pga bloggen.

Hennes svar ger jag alla som undrar:
Det underlättar alltid när ni börjar med att säga att ni läser bloggen, då uppstår liksom inte den pinsamma tystnaden eller de pinsamma konversationerna.

Så jag vart riktigt glad att hon sa det, och vi har just varit iväg på en liten shoppingtur.
Klart jag glömde att ta bild på tjejerna.

Nu har Hasir inga bord kvar så det stängs nog närsom.

Natti :)


Kommentarer
Postat av: Mama

Roligt att tjejerna kom fram till dig och att det är en bra stämning på Hasir. Det är så roligt att läsa. Kram på Er ..

2013-08-10 @ 06:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0