Jordbävning

Godmorgon!
Jag jobbar ju varje dag så det är egentligen inte så mycket att uppdatera.

Att det har varit jordbävning i Alanya är det väl ingen som har missat? ;)
6.0 på skalan dessutom...
Expressen ringde mig igen och frågade om jag befann mig i Alanya och kunde ge information.
Typiskt, varje ggn de ringer så är jag i Sverige.

Men inga personskador vad jag vet iallafall, och det var ju rätt långt ut.
Alanya är ju ändå det mest jordbävningssäkra området i Turkiet :)

Idag börjar jag jobba kl.15.00 så vi ska försöka hinna med så mycket som möjligt.
Mellandagsrean har vi totalmissat men det gör mig absolut inget. En massa hysteri för att kläder är sänkt 10kr.

Min kusin är i Singapore just nu så vi ska låna hennes hund en sväng :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är de hysteri men mycke är ju 50 procent på!:)

2013-12-29 @ 23:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0